sobota, 29 października 2016

#SpeedwayGirl


Piękny żużlowy rok. Na co dzień jestem podprowadzającą w Get Well Toruń, także w tym roku byłam na Best Pairs Cup i na meczu Polska- Dania. Pewnie rodzi się w Waszej głowie pytanie "Czym się zajmuje podprowadzająca ?" Zapaleni kibice dobrze wiedzą kim są i co robią podprowadzające, dla tych mniej wtajemniczonych już tłumaczę. 
W skrócie- na torze żużlowym są 4 pola, a co za tym idzie 4 kolory kasków. Każda ma swój kolor/ tabliczkę i odpowiednio w każdym biegu się ustawia pod taśmą;).
Dość już o charakterystyce.
Ten rok był wyjątkowy. Get Well walczył o złoto, ostatecznie zdobyliśmy srebro:)  Współpraca z One Sport też świetna, Wybitna ekipa, dużo śmiechu, dużo podróży i już tęsknię za Wszystkimi!  

Cudowny rok i piękne wspomnienia. Mam nadzieję, że przyszły będzie jeszcze lepszy:)

Zapraszam na fotorelację  :) 










 























 Życzę pięknego weekendu !:*


1 komentarz :

  1. Fajna sprawa^^

    Zapraszam na mojego bloga! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi bardzo miło :)
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń