czwartek, 20 listopada 2014

#November


 
Shirt H&M
Skirt Vintage
Coat Vintage
Bracelet HandMade
Glasses Vintage 
HandBag H&M
Boots Lasocki


#Toruń, Ruiny XIII-wiecznego Kościoła św. Mikołaja



Witam Wszystkich gorąco!:* Minął prawie miesiąc od ostatniego posta, wszystko przez niedziałający laptop :(. Mam nadzieję, że Gwiazdor o mnie nie zapomni !:) 
Moja stylizacja jak zwykle jest to połączenie sieciówek z ubraniami z second-hand'u. Nie wliczając butów, na stylizację wydałam tylko 60 zł (okulary 5zł, spódniczka 5zł ,koszula 20 zł-wyprzedaż, 20zł torebka-wyprzedaż, 10 zł płaszcz ) !!!!! Według Was to dużo, czy mało?

 Po półrocznym wyczekiwaniu, poznaniu wielu wspaniałych ludzi, nawiązaniu nowych przyjaźni, wyjazdach, które wniosły bardzo dużo do mojego życia, szkoleniach i ogólnie zdobytych nowych doświadczeniach czas przygotować się do tego jednego, najważniejszego dnia <3
Już w niedzielę zaczyna się finałowe zgrupowanie Miss Polski, a 7ego grudnia na antenie TV Polsat o godz 20:00 emisja na żywo! Będziecie oglądać?! Gorąco zapraszam :*
Od niedzieli gościć nas będzie Hotel Bania, mieszczący się w Białce Tatrzańskiej. W połowie zgrupowania wyjeżdżamy na dwa dni do Łodzi na pokaz mody! Następnie przywita nas Krynica-Zdrój gdzie czekać nas będzie ciężka praca przed finałem - próby choreograficzne itd <3 Już się nie mogę doczekać:*

Jeżeli chcecie mi pomóc to zapraszam do głosowania!:*
Wchodzimy tu-> KLIK
Z góry dziękuję wszystkim za wsparcie:*

7 Grudnia Finał w Polsacie! Nie zapomnijcie!
Pozdrawiam 
SM :*







  

  

 
 






2 komentarze :

  1. Gratuluje zajścia tak daleko będę oglądać i trzymać za ciebie kciuki zapraszam do sb http://toriblogoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jak obiecałam obserwuje :)
    wesołych świat :)
    www.agnes-malinowska.blogspot.com
    Gratuluje zajścia aż tak daleko! :)

    OdpowiedzUsuń