niedziela, 12 października 2014

#Pink


 
Dress Muzalewska
Belt Muzalewska
Bag Muzalewska
HighHeels H&M



#Toruń, Okolice Fortu VII
Długa nieobecność, za którą przepraszam, została spowodowana ogromną ilością pracy i innych zobowiązań. Wszystko wykonałam, załatwiłam, napisałam i już na bieżąco będę dodawać kolejne posty :)
Zima się zbliża wielkimi krokami. Korzystając z ładnej pogody wybrałam się w końcu z Bartkiem na zdjęcia :). Jestem też po pierwszej rozmowie z Promotorem i zamierzam napisać Pracę Licencjacką nt. Mody żałobnej Powstania Styczniowego :) Jeżeli ktoś z Was ma obszerną wiedzę na ten temat i chciałby się podzielić to piszcie :D

Sukienka wisiała w mojej szafie ok 2 lat. Kupiłam ją w H&M z racji na kolor, lecz była za duża. Po bardzo długim wyczekiwaniu w końcu się zabrałam za nią. Początkowo zmniejszyłam ją bokami oraz w ramionach. Następnie ją znacznie skróciłam. Po przymiarce stwierdziłam, że czegoś w niej brakuje i wybrałam się do pasmanterii, by ją upiększyć. Postawiłam na ćwieki, lecz po zmniejszeniu pozbyłam się zamka i nie mogłam jej dopasować, dlatego uszyłam pasek. Bazą paska jest filc, zapięciem są zatrzaski. Na filc naszyłam złotą taśmę i przyozdobiłam ćwiekami. Z racji na brak odpowiedniej torebki stwierdziłam, że też ją uszyję! Bazą, jak w pasku, jest filc. Niestety nie miałam sztywnej wkładki, ale po wypełnieniu ładnie się prezentuje :) Sukienka z dodatkami jest bardzo ozdobna dlatego zrezygnowałam z jakiejkolwiek biżuterii. Buty z noskiem są z H&M, na niższym obcasie i są bardzo wygodne! Jak Wam się podoba?




















 

 






















2 komentarze :