wtorek, 23 września 2014

#Dream


Jacket Cropp
TankTop(short) Muzalewska
Skirt Muzalewska 
Hat Vintge
JeweleryHandMade Muzalewska 
Bag H&M
HighHeels Atmosphere

Foto Tomasz Kelak

Teatr Baj Pomorski imitujący wielką szafę :)

Jestem z tych osób, które wykorzystują wszystkie ścinki materiałów, elementy ozdobne- koraliki, koronki z każdej rzeczy, po czym wykorzystuje je do nowych projektów.
Uwielbiam kapelusze, ten zakupiłam (second-hand) za jedyne 15 zł. Top uszyłam z dzianiny, jest na krótki rękaw :) spódniczkę zszyłam z czterech kawałków materiału. Bransoletkę z pieskiem stworzyłam sama. Piesek symbolizuje mojego Dieselka, który wystąpi wkrótce ze swoimi muszkami :) Torebka H&M zakupiona kilka sezonów temu, lecz znów jest modna. Można? Można. Mam mnóstwo ubrań lecz 4/5 z nich są stworzone za bardzo małe pieniądze. Wystarczy chcieć. Czy Wam udało się przerobić, uszyć, lub nabyć za naprawdę małą kwotę? Chwalcie się :)











1 komentarz :